Sunday, December 26, 2010

Seninki kaç santim?

  Greenpeace'in bize söylemek istediği bir şeyler var.  "2050’de dünyadaki balık stokları tükenecek. Denizleri hala sonsuz bereket kaynağı olarak görüyorsanız çok yanılıyorsunuz. Büyük balıkların %90’ı çoktan yakalandı. Toplam balık stoklarının %60’ı bitti. Gerı kalan %40 ise 40 yıl içinde son bulacak. Balıkların bittiği gün deniz yaşamı da bitecek."

  Greenpeace Akdeniz in dikkat çekmeye çalıştığı bir konu. Aşırı derecede ve usülsüz avlanmaya dikkat çekmeye çalışıyorlar. "Küçük balık yoksa büyük balık da yok." sloganıyla yola çıktı. Hatta yayınladıkları site ile 4 balık büyütene sticker, 9 balık büyütene t-shirt hediye ediyorlar.

  Eğer sizde bu eyleme katılmak istiyorsanız, aşağıdaki linke tıklayarak katkıda bulunabilir, "Seninki kaç santim?" t-shirt ü kazanabilirsiniz. Benimki kaç santim öğrendim: http://bit.ly/fUZPNa, seninki kaç santim?

0 yorum:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger