Sunday, December 26, 2010

O bir kuş..O bir uçak.. O BLAKE GRIFFIN


 Kaç insan tipine bakarak bir oyuncuyu sevebilir ki? Bende böyle garip bir huy var. Bir basketbolcu tip olarak bana bir şey ifade etmiyorsa sevemem bir türlü. Ne olursa olsun. Örneğin Monta Ellis. Bu yıl All-star lık performans gösteriyor. Muhtemelen seçilecekte, ancak zayıf vücuduyla bende bir basketbolcu figürü oluşturmuyor.

 Son zamanlarda tipi dolayısıyla sevdiğim oyuncular düşüş içerisine girdi. Branden Roy bunlardan biri. düştükçe karizmasınıda kaybetti. Ancak bazı oyuncular vari kendi potasına sayı dahi atsa her zaman seveceğim oyunculardır. Andre Miller, Baron Davis, Shaquille O'neal, Jermaine O'neal bunlardan bir kaçı. Özellikle Baron Davis benim için tam bir ekol. Bu yıl yanına bir genç katıldı. Blake Griffin. 2009 draftında 1 numara seçildikten sonra gördüğümde bu adam benim adamım demiştim. 2007 draftında gelen Greg Oden içinde aynı temennide bulunmuştum ancak sakatlıklardan başını kaldıramadı. Blake te ilk sezonunda, ilk maçtan önce stres kırığı tespit edildikten sonra 1 sezo forma giyemedi. Yeni bir Oden vakasımı diye düşünüyordum ama böyle bir fiziği bir daha bulamazdım. Ve bu yıl ne kadar iyi bir oyuncu olduğunu, göze hitap eden basketboluyla, adeta potaya kafasını vuracakmışçasına sıçramasıyla kendini gösterdi.

 Oynadığı her maçta NBA in daily top list lerinde boy gösterdi. Baron Davis inde dönmesiyle beraber her maç Davis-Griffin alley-oop larını görmeye başladık. 1 sezonunu maç oynamadan geçirmiş bir oyuncu için oldukça fazla özgüvene sahip. Sakatlığın psikolojik olarak atlatılması zor ama bu adam potayı gördüğü her yerden zıplama yeteneğine sahip. Önünde altında kim olduğu umrunda bile değil. Her zıpladığında yine sakatlanacak diye korkarken kendisinin pek umrunda değil. Şu anda 20 küsür sayı 12 küsür ribaund ortalamalarıyla oynuyor. Hatta bu yazıyı yazarken 1 saat önce Phoenix Suns karşısında 28 sayı 11 ribaund yaptığınıda eklemek istiyorum. Her sabah uyandığımda haberlere ya da maillerime bakmadan bu hayvanın ne yaptığına bakıyorum. Benim gibi bir çok basketbol severe yeni bir heyecan kattı. Bu yıl en iyi çaylak ödülünü alacaktır, ancak önümüzdeki yıllarda bir efsane olacağından hiç şüphem yok. Ancak böyle devam edecekse bir gün bir yerini kıracağından korkuyorum. Ancak böyle devam etmesinde bir sakınca yok :)

 Akıl almaz smaçlarından bir kaç kesit sunup bitirmek istiyorum.

bu video 44 sayı 15 ribaund 7 asistle coştuğu New york Knicks maçından. Sadece bu maç içinde bastığı smaçları barındırıyor.

0 yorum:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger