Wednesday, December 22, 2010

Sonisphere 2010 Türkiye-1(bölüm Ankara)


2010 un başlarında bir arkadaşım bana "27 haziranda Metallica geliyormuş. Bir festival olacakmış. Şöyle böyle falan filan..." demişti. Aslında pek de umursamamıştım, çünkü 2007 de gelmişlerdi ve 2007 önceki konserleri 99 ve 91 yıllarındaydı. Dolayısıyla geleceklerini düşünmüyordum. Hele ki bir festival kapsamında geleceği fikrine gülüp geçmiştim. ancak 1.5 ay sonra festival duyuruldu, bilet fiyatları açıklandı, sıra bilet almaya gelmişti. Açıklandığı zaman yıllardır hayranlıkla dinlediğim adamları karşımda göreceğimi düşündükçe deli oluyordum. Sanki hayal gibiydi. Sınıfımdan bir kaç arkadaşımla da anlaşınca bekle Sonisphere biz geliyoruz dedik.


İlk iş bilet almaktı. 3 günlük saha içi kombinemizi aldık. Bileti almamızın heyecanı vardı sadece, nerde kalacağız nasıl gideceğiz derdi yoktu, zamanı gelsin onuda hallederiz diyorduk. Üstelik proficiency sınavından sonraydı. Eğer 'profu' geçemeseydim melmeketime dönemeden Ankara'ya tekrar dönüp yaz okuluna başlamam gerekiyordu. Ama bileti almıştık, gidecektik. Kesin olan tek şey buydu.

Zaman hızla akıyordu, prof derdi konser heyecanımın önüne geçmişti. 1 ay sonra karşımda yıllardır dinlediğim efsaneleri, babaları, 'god'ları düşünmek eskisi kadar heyecan vermiyordu. Bu arada kalacak yerimiz kesinliğe kavuşmuş gibiydi, ve trenle gideceğimize karar verdik. Şenliklerde az biraz provasını yaptık gibi ama 40-50 bin kişinin olacağı İnönü Stadının hiç bir provası olmazdı.

Tarih 17.06.2010. Proficiency nin ilk aşamasından çıktık. Tamam geçiyorum bu sınavı deyip konsere konsantre oldum. Tarih 22.06.2010. 2. aşamadan çıktık. Neyse konserde eğlenmemize bakalım, kaderimizde yaz okulu varmış dedik. Döndüm eşyalarımı topladım.

Tarih 23.06.2010 geceyarısı. Yer: Ankara tren garı. İstanbul yolcusu kalmasın...

0 yorum:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger